zaterdag 12 december 2020

Dag 8

 Hallo allemaal,


Oeps ik loop een beetje achter...... vandaag dus veel posts achter elkaar, haha.

Het 8e cadeautje vandaag.


 In het kleine zakje zit een zelfgemaakte cadeauverpakking voor twee zakjes thee1

Ik stempelde A4 aquarelvellen met dennenappeltjes en embosste ze met clear embossingppoeder. Daarna met inkt en penseel ingekleurd. Nog wat witte stipjes gezet nadat het droog was.


De A4 vellen in twee vellen gesneden van 20 bij 13


Ril in de lengte op 4cm en op 10 cm




Ril in de breedte op 9, 10 en 11 cm

 

Vouw vervolgens dicht.

 


Daarna volgens onderstaande foto.

Ik maakte inkepingen met een pons van SU.

Aan de binnenkant plakte ik een touwtje en daarna plakte ik alles aan elkaar.


Ik vouwde de hoekjes om en stopte er twee zakjes winterglow thee in, handig dat ik de voorkant van het theezakje ook even fotografeerde :D
 


Ik niette het zakje dicht en plakte er een cirkel met theekopje op en hing een labeltje aan het touwtje.

 

En klaar!



Geniet van een warm kopje thee!

 PS ik heb de grootste moeite met bepaalde veranderingen door blogger, vooral de opmaak, ik krijg het niet goed gecentreerd, kan zinnen niet mooi afbreken want dan zit er een veel ruimere regel tussen. Jammer, het ziet er niet zo uit als ik zou willen maar kan daar helaas voor nu niets aan veranderen.

Groetjes, 

Kiek
 

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan weer Kiek...wat een moeite heb je genomen om dit allemaal te maken ppfff!
    Ik ven ook niet blij met de nieuwe blogger...kan meestal niet reageren bij mn volgers en krijg nieuwe ook niet in mn leeslijst 🤷‍♀️ geen idee hoe dat moet! Op mn IPhone doet hij weer anders dan op de Ipad...heel vervelend! Hoop dat snel eens goed gaat werken. Velen hebben last hoor!
    Sterkte ermee!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest dit bericht ook via een omweg plaatsen! Ppffff...

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!