zondag 6 december 2020

Dag 6

 Hallo allemaal,

Hebben jullie een leuke pakjesavond gehad? 

Hier was het wat stil nu jongste ook uit huis is......


Vandaag alweer de zesde dag! En dus het zesde cadeautje.



En dit zit er in;


De benodigdheden om dit tafereeltje te maken, een bewaard houten doosje van stickertjes van de zeeman. Zelfklevend kurk, stanzen; de hertjes zijn van joy volgens mij en de bomen van de action en verf. Niet op de foto de stans van de mistletoe, weet eigenlijk niet meer welk merk dat is.


 

Ik verfde alle doosjes

Stansde de bomen en de hertjes

Daarna het tafereeltje opbouwen.




Voor de bomen die verhoogd komen een paar dikke plakkertjes er op geplakt en de uiteinden omgevouwen.






Niet op de foto de mistletoe, ik maakte er een bosje van priegelde een strikje eromheen en plakte het bosje op het randje. Nog wat sneeuw op de bodem geplakt en klaar!

En zo hangt hij bij een van mijn vriendinnen in de boom!



Tot morgen

Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. Geweldig leuk gedaan...jeempie wat ben jij druk geweest, top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!