dinsdag 1 december 2020

Dag 1

 Hallo allemaal,

 

Zo dat is weer even geleden dat ik iets geplaatst heb. 

Maar daar komt weer even verandering in. In de herfstvakantie ben ik namelijk begonnen met mijn decembercadeautjesproject. Mijn vriendinnen, dochters en collega´s hebben allemaal een tas vol cadeautjes gekregen. Ik heb gisteren en eergisteren voor pakketbezorger gespeeld! Voor iedere dag in december zit er een cadeautje in de tas. Ik ga proberen elke dag een berichtje te plaatsen hier op mijn blog en op mijn nieuwe instagram-account. Ik heb mijn jongste gevraagd hoe het werkt maar dat ging zo snel dat ik hoop dat ik het heb onthouden... :D 

Ik ga in ieder geval mijn best doen.

Ik neem jullie even  mee naar hoe mijn hobbykamer eruit ziet na weken knutselen.

 
 

Een beetje ontploft, haha.
 
De gevulde tas;
 
 
De inhoud;
 

Diverse kleuren labels;

 

 Het sterretje maakte ik op de volgende manier;


 

 

 

 

Ik heb het sterretje van internet.

 

 

 Dit is het eerste cadeautje;

 

Natuurlijk vergat ik van sommige dingen foto´s te maken. Gelukkig heeft mijn vriendin foto´s gemaakt en ze vandaag opgestuurd. 

En dit zit er in;

 

Een recept van de plus, wel aangepast na twee keer maken want het bleef veel te nat en dus niet gaar. Eet smakelijk!


Groetjes en tot morgen,

Kiek

1 opmerking:

  1. Hoihoi, dat is zeker een tijd geleden maar lekker bezig geweest wel! Leuk idee om dit te doen maar sommige foto’s komen wat gestoord over. Leuk kaartje en label maakte je! Het recept klinkt lekker. Je kamer valt wel mee hoor...ik laat de mijne maar niet zien haha en zit er voorlopig ook niet.
    Hoop dat het goed met je gaat na je roerige tijd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!