zondag 20 december 2020

Dag 13

 Hallo allemaal, 

Alweer meer dan een week voorbij, de tijd vliegt. 

Pakje 13;


 Vandaag weer iets om zelf aan de slag te gaan.

Een borduurwerkje!

Met een mal van Marianne Design maakte ik een borduurraster, met twee vierkante snijmallen maakte ik het gouden randje.

 Een hert, deze haalde ik van internet en paste alleen het gewei iets aan.
 
 
 
En een auto, deze ontwierp ik zelf, manlief hielp met de patronen op papier

Ik verloor het briefje met de hoeveelheid katoen die ik per kleur nodig had dus heb ik dat met tellen van kruisjes en de hoeveelheid die ik met het hert heb gebruikt uitgerekend. Het kan dus zijn dat er niet genoeg per kleur aanwezig is. Dat ligt dus niet aan jullie maar aan mij😜

 

Veel borduurplezier!

 

Groetjes en tot gauw,

Kiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes maken mij heel blij!