zaterdag 12 december 2020

Dag 10

 Hallo allemaal,

Het cadeautje van 10 december is het eerste dat ik maakte,

 

Iets dat we in deze tijd allemaal wel kunnen gebruiken.

Een beschermengeltje!


De materialen die ik gebruikte;

Uit modeling film knipte ik vleugeltjes en ponste een klein gaatje in het midden.


 Met de heattool vormde ik de vleugeltjes om de ovale kraal.


Daarna kleurde ik de vleugeltjes goud met een gold leafing pen.

Oogjes in de kettelstiften gebogen en in het kurkje van het flesje gestoken zodat het engeltje hangt. Wat glitter erbij, helaas erg statisch dus is het een beetje mistig voor het engeltje😂

Teddy de kat van oudste vind het engeltje trouwens maar niks.........



Laten we hopen dat het beschermengeltje haar werk doet, 

dus voor iedereen en jullie dierbaren; blijf gezond!

 

Groetjes, 

Kiek
 


1 opmerking:

Berichtjes maken mij heel blij!