zaterdag 12 december 2020

Dag 11

 Hallo allemaal.

Even proberen bij te komen met mijn blogberichten dus dag 11 is nu aan de beurt.

 

Een grote envelop dit keer

 

En de inhoud;
een witte krijtstift voor op het raam en wat voorbeelden die ik gemaakt heb. De teksten merry christmas en happy new year zijn stempels van craft emotions die ik met de printer heb uitvergroot. de sneeuwvlokken zijn ook uitvergrootte stempels. Het hert is een kleurplaat van internet. De krans en let it snow tekende ik zelf. Natuurlijk kan iedereen zijn fantasie de loop laten op het raam. Niet goed, zo weer weggeveegd!
 

Benieuwd wat iedereen op het raam gaat tekenen!
En wat zou jij op het raam tekenen? 
 
Groetjes, 
Kiek
 

1 opmerking:

  1. Superleuk ook dit cadeautje...
    Ik zou niks doen op mn raam maar het rendier vind ik wel heel leuk haha...als het moet!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!