vrijdag 2 december 2011

Onthulling...........

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie zien wat ik met de spulletjes van
de sneakpeak van 27 november heb gemaakt.

Dit is het derde jaar dat ik vanuit de OR van de school
van jongste mee mag helpen met het sintfeest.
Ik mocht weer het kleinigheidje verzorgen voor
alle medewerkers van de school.
Dit jaar heb ik het niet gekocht maar zelfgemaakt.

Wel 30 stuks!


30 zeepletters, lijken heel echt en ruiken naar chocolade.
Toch maar even een waarschuwing op de verpakking gezet.


Toepasselijk gedicht erbij.


Nu maar hopen dat ze het leuk vinden.

Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. Hoi Monique! Dankjewel voor de geweldige letter, echt supermooi gemaakt! Fijn Sint-weekend groetjes, Nikki

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!