zaterdag 10 december 2011

Kerstmarkt

Hallo allemaal,

Zo daar ben ik weer.
De kerstmarkt zit erop en was heel leuk en gezellig.
Weer veel leuke reacties gekregen op wat 
mijn vriendin  Monique en ik hebben gemaakt! 

Dit doosje viel goed in de smaak.


Het doosje komt uit een blok van jaren geleden. 
36 doosjes om in elkaar te zetten en af te werken.
Fijn als je niet veel tijd hebt en veel wil maken.
Met een nestabilitie heeft mijn vriendin een venster gestanst.


Gevuld met zelfgegoten zeep dat geurt naar kerst en kaneel.
een soort potpourri dus.
Zelf een mal gemaakt van kaneelstokjes. 
De hulstblaadjes zijn gemaakt met een uitsteker voor 
taartdecoratie en de sterren met een koekjessteker.


Dit doosje was om aan te ruiken.
In de andere doosjes zat meer potpourrizeep.

De komende dagen eerst eens wat orde scheppen in de chaos!
En dan gezellig de kerstboom versieren en het huis.


Groetjes Kiek


2 opmerkingen:

  1. Als ik de foto's zo zie, dan "ruik" ik de potpourri weer :). Het is leuk dat deze potpourri een schot in de roos was. De doosjes zagen er ook erg leuk uit, voor een aantrekkelijk prijsje, iets speciaals.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Kiek,
    leuk dat jullie zo'n succes hadden! O ja puin ruimen wat kan dat soms heerlijk zijn he! Hier staat het huis ook weer eens op zijn kop. Wat doe ik toch fout?
    Fijne dag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!