zondag 18 december 2011

Hot Chocolat

Hallo allemaal,

Voor de kerstmarkt had ik deze mokken met inhoud gemaakt.


Mokken bij de Xenos gekocht, 
zakjes hot chocolat en marshmellows erbij.

De zakjes in een mooie verpakking geschoven.
 Alle stempelafdrukjes zijn met copics gekleurd en de zakjes
zijn afgewerkt met diverse ponsen en bling bling.

Helaas heb ik ze allemaal weer mee naar huis moeten nemen,
snappen jullie dat nou?!

Ze waren 3 euro..............dat is toch niet te duur of wel?


groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Nee daar begrijp ik helemaal niets van. Ik zou daar niet aan voorbij kunnen lopen, het ziet er schattig uit. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het ook niet hoor. Ze zien er leuk uit en er zit nog wat lekkers in ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!