maandag 7 november 2011

Zeeproosjes

Hallo allemaal,

Ik moet jullie iets bekennen. Eigenlijk is het best erg.............
Terwijl ik een jaar of 2 geleden nog tegen  oudste zei dat ze niet zoveel mogelijk vrienden  
die ze helemaal niet kent  
 moest verzamelen op Hyves 
en waar ze dagelijks een paar keer mee bezig was 
 betrap ik mezelf erop dat ik nu precies hetzelfde doe. 
Ik laat overal berichtjes achter  
heb zelfs een in het oog springend profiel'fotootje' !  

Elke dag kijk ik een paar  heleboel keer of er al pageviews zijn.................. 
dan gauw naar de reacties in de hoop dat iemand 
het zo leuk vind wat ik doe dat ze een reactie achterlaat. 
Om vervolgens of als een gek een vreugdedansje te maken 
als er inderdaad een reactie is 
 of een beetje sip te gaan zitten wezen  
als dit dus niet zo is.

Ik hou mezelf voor dat het toch een beetje anders is 
dat ik zoveel mogelijk mensen wil inspireren, dat ik het niet 
allemaal voor niets doe  
terwijl ik ook wel weet dat het voor mij een beetje een stok achter de deur is om dingen af te maken. 
Ik heb er altijd een beetje moeite mee creatief te zijn zonder doel
zonder het weg te geven,  verkopen. of als homedecoratie te gebruiken
Bloggen geeft me dat doel. 
En ja gelukkig heb ik een paar keer een vreugdedansje 
kunnen maken maar nog vaker zat ik een beetje sip te wezen. En vandaag....................
 
JIPPIE 
ik heb er weer een paar volgers bij!!!
Welkom. Ik hoop dat ik jullie kan blijven inspireren.
Zo dat waren wat bekentenissen en overpeinzingen op de vroege morgen. 
Nu weer over tot de orde van de dag.

Ik heb het een beetje druk op het moment  dus weer een 'oudje' vandaag.

Zeeproosjes bij de Action gekocht
Randje en stippellintje eromheen. 


Weer een mooi label erop. 
Ik had ook nog twee paarse en twee roze. 
Allemaal verkocht op de Midden Delflanddag afgelopen juni.

Groetjes Kiek

5 opmerkingen:

  1. En er komt zeker ook nog eens een dag dat je gaat afspreken met blogvriendinnen-die je niet kent-
    Toen ik dat voor de eerste keer deed kreeg ik op mijn donder van mijn dochter. Mama zondigde tegen haar eigen regels: niet afspreken met iemand die leerde kennen via het internet *lol* Gelukkig bleken het "echt" vrouwen te zijn en geen enge mannen :)
    Mooi versierd doosje! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, deze volger is een bekende hoor :)
    Gezellig doosje geworden, een beetje versieren maakt het al een heel ander kado.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hier ben ik weer. Heel trouw toch.....? Ik ken het hoor, het is altijd fijn te lezen dat iemand je werk kan waarderen. Stiekem kijk ik ook elke dag of er een volger bij gekomen is. Dat is toch ook leuk!

    Schattig doosje hoor.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kiek, leuke creaties maak je zeg. Kwam via via op jouw blog. Ben ook gelijk volger geworden. Weer eentje erbij. Ik kom snel weer een keer langs. Tot gauw....misschien op mijn blog??
    Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is altijd leuk als mensen je ideeen waarderen.
    En dat hangen achter de comp ken ik. Het slokt zo af en toe best een uurtje extra op.
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!