donderdag 24 november 2011

Waxinelichtjes

Hallo allemaal,

Joehoe ik heb er weer een paar volgers bij!
Welkom, leuk dat jullie er zijn.
 Ik hoop dat ik jullie kan blijven inspireren.

Nu over naar wat ik jullie vandaag wil laten zien.
Ik heb verleden jaar voor kerst deze waxinelichtjes gemaakt.


Ik heb een mooi servet uitgezocht en dat met een 
nestabilitie uitgestanst. 
Ik heb er een extra papiertje ondergelegd. 
Een servet alleen stansen lukt wel maar gaat 
niet altijd even mooi.

Daarna heb ik een gaatje met de crop-a-dile gemaakt en 
het servetrondje over de lont op het waxinelichtje gelegd.
Met de heattool  op de servet gericht het kaarsje verwarmd.
De was van de kaars smelt dan door het servet heen.
Ik vond het nog best moeilijk om het gelijkmatig te doen. 
Ongetwijfeld baart oefening kunst. 


Ik heb met de doily randpons van martha Stewart 
een rand geponst. 
Om het waxinelichtje heen en met een rood lintje vastgestrikt.

Een lief kleinigheidje voor iemand. 
Leuk als kerst en nieuwjaarsgroet met een kaartje erbij. 
Weer eens wat anders.

Groetjes Kiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes maken mij heel blij!