vrijdag 4 november 2011

Kreadoe

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik met mijn moeder naar de Kreadoe geweest. 
Dat was voor ons echt jaaaaaaaren geleden. 
Wij gaan altijd naar de Creabeurs in Rijswijk. 
Er stonden voor ons wat andere winkels dan in Rijswijk maar
juist bij die winkels was het ontzettend druk. 
Verder heel veel bekende winkels.
 Veel gezien maar kreeg echt af en toe de kriebels van de drukte. Voorlopig dus weer even alleen de Creabeurs in Rijswijk.

Dit is mijn buit van gisteren.


De missende kleurtjes van de distressinkt.
Nu heb ik alles compleet, ook de herfsteditie en de wintereditie is in bestelling!

De Tiny attacher die al langere tijd op mijn verlanglijst stond.
en waar Godelieve altijd de meest mooie kaarten mee afwerkt.

Lichtgewicht klei,
Waar Anneke pas veel moois mee heeft gemaakt (zij gebruikte wel een ander merk)

Stempels van Penny Black, wow embossingpoeder, roze rits, leuke mallen voor zeepjes, de hekjes stans van Tim Holtz,
nog een paar blending tools, twee stiften voor
pearl-ex en embossingpoeder en
een stuk tafelzeil om uit te proberen hoe je dat het beste met de naaimachine kan bewerken.
Ik ben niet echt geweldig met de naaimachine maar heb zoveel ideeen voor tafelzeil 
dat ik het  'gevecht' met dat onding toch aan wil gaan (dapper he!)

Ook een pocketwatch gekocht wederom van Tim Holtz. Ik heb daar zo'n mooie ketting van gezien. heel veel zin om daar aan te gaan beginnen!
En als laatste bottlecaps. Dat begint echt een rage te worden. Ik heb geen plaatjes erbij gekocht omdat ik het het leukste vind om daar zelf naar op zoek te gaan of ze zelf te maken.

  Helaas heb ik geen tijd om er direct mee aan de slag te gaan.

Fijn weekend
Groetjes Kiek



1 opmerking:

  1. cool ! wij zijn ook eerder weggegaan vanwege de drukte en hebben toen ons eigen workshopje thuis gedaan met alle pasgekochte spulletjes..
    greetz
    marie

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!