woensdag 24 april 2013

Winterslaap

Hallo allemaal,

Langzaam kom ik uit mijn winterslaap.
Ik schreef al eerder dat er niets uit mijn handen kwam, 
ik nergens puf voor had
en
de inspiratie op vakantie was gegaan,
kortom een algeheel bleeeeh gevoel.

 Door het uitblijven van de zon werd dat alleen maar erger.
Maar hij is er weer!
Nou af en toe dan,
maar ieder straaltje is meegenomen.


Nu begin ik langzaam weer dingen af te maken
en op te pakken.
Zoals.......ehm..... die zolder weten jullie nog?



Deze week heb ik de kastjes bekleed.
Van dit;





naar dit;






Lekker vrolijk!

Mijn lint heb ik om knijpers gewikkeld
en op de lamellen geschoven van een oude louvredeur,
die voor de gelegenheid in tweeen is gezaagd.
Dit ziet er niet zo mooi uit aan de buitenkant vandaar het zeil.
Kleurige lintjes zo voor het grijpen.

Even voor de duidelijkheid 
dit is maar 1 deurtje de andere hangt net zo vol.........................
 
Het duurde zo lang om de draad weer op te pakken
dat de plannen voor de indeling alweer zijn veranderd!
Ik kwam natuurlijk nog wel op zolder 
ook al gebeurde er niet veel 
en zo kwam ik erachter 
dat die smalle maar vooral erg diepe kastjes 
(die ik in recordtijd in elkaar zette)
eigenlijk niet zo handig zijn voor lapjes.
En dus maakte ik een nieuw plan met een 
(hoe kan het ook anders
zelf te bouwen kast.
Alleen.....................................weet manlief het nog niet!


Fijne dag vandaag met al die zon, ik ga genieten!



Groetjes Kiek


5 opmerkingen:

  1. Mooi die nieuwe bekleding, leuke stippen! En je lintjes zien er keurig uit, houden zo nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is gaaf geworden met de witten stippen :) Eindelijk het juiste motiefje gevonden. Kom het gauw in het echt bekijken.(alsjetijdhebt)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw ziet er mooi uit zo al die lintjes. Zon ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en kunstzinnig idee!! Patent opvragen ;))

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!