vrijdag 10 mei 2013

Vakantie en feestje jongste

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. 
Terug van een weekje in Nederland.
 Het weer is zowaar meegevallen!
In het begin best koud maar daarna heerlijk.
We waren in Leersum, prachtige omgeving. 
Veel gedaan.
O.a. lekker 2x geshopt met mijn meiden.
En 1 keer helemaal voor mij alleen.................bij de Craftorij.

Mijn buit;





Nog niet mee aan de slag gegaan
want we vierden ook nog het feestje voor jongste.
'Wie is de Mol' stond op het programma!
Ik bestelde hier een draaiboek en ging ermee aan de slag.
Iedereen mocht een envelop pakken waarin stond
of ze een gewone kandidaat waren of de mol.
Na het uitdelen van de mollenboekjes en het eten van de cake
begonnen we met een zoek de verschillen spel.
Daarna een vragenspel met cijferantwoorden.
Ook speelden we een seinspel op grote afstand met verrekijkers.
Een seinalfabeth als hulp.
Daarna nog een raad de smaak spel
en een sommenspel met opzoekvragen waar getallen uitkwamen.
Door middel van optellen of aftrekken konden ze de
code van een cijferslot vinden.
Het draaiboek was erg uitgebreid met allerlei extra's
en voor 7,50 echt een koopje.
Er zit nog wel veel werk in de voorbereiding
van het feestje en het kiezen uit alle spellen
maar ook superleuk om te doen.

Bij sommige spellen konden ze jokers verdienen
die ze later bij de bingo in konden zetten
ter vervanging van een bingogetal.
Het hele feestje was een GROOT succes.
Ook bleven ze nog slapen en daarom
 moest mijn hele woonkamer verbouwd worden!
De luchtbedden zijn tegenwoordig maat XXL................

Helaas geen foto's omdat ik zo intensief
aan het begeleiden ben geweest dat ik daar niet aan toe kwam.
Jammer.

Iedereen was dolenthousiast
maar
ook heel moe van zo weinig slaap.
Lekker uitslapen vandaag!
( En ook ik had dat hard nodig!)



Leuk dat er weer nieuwe volgers zijn, welkom!
Ik kom binnenkort even langer bij jullie kijken
want natuurlijk heb ik al even een bliksembezoek gebracht.

groetjes Kiek





2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook wel eens bij de kraftorij geweest. Wat een geweldige winkel he.
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat het mollenfeestje zo'n succes was. Je hebt er ook zo hard voor gewerkt in de voorbereiding... nu nagenieten ! liefs marie

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!