woensdag 13 juni 2012

workshop kaartenmapje

Hallo allemaal,


Het is me gelukt! 
Het mapje met kaarten voor de workshop,
die ik binnenkort bij mijn vriendin ga geven,
is klaar.


We gaan een mapje met 4 kaarten maken.

Het kantenkleedje is op vellum gestempeld, 
geembossed met zwart van Zing en uitgeknipt.


Het mapje komt er misschien nog iets anders uit te zien.
Ik heb een scrapvel gebruikt maar het is net iets te klein 
voor de enveloppen en kaarten.
Gevolg is dat het plakrandje loslaat.

Dus ik zal op zoek moeten naar een groter vel cardstock.

De binnenkant;


De verjaardagskaart;


De 'blanco' kaart;


De sterkte kaart;


De condoleance kaart;


Met aan de binnenkant;


Ik hoop dat de workshop goed gaat,
is toch een van de eerste keren dat ik dit doe......!


De stempels die ik gebruikt heb zijn;

LL137 Lace van Hero Arts
DDRS087 doilies van Darkroom Door
DDBS002  plaid  van  Darkroom Door
De laatste tekst komt volgens mij bij Almerina Art vandaan.

Ook zag ik dat ik er weer een volger bij heb, welkom!


Groetjes Kiek

5 opmerkingen:

  1. Nou het ziet er goed uit,zou er wel bij willen zijn

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TOP Moon ! ik heb er nu al zin in... gaat helemaal goed komen. liefs marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mapje met inhoud ziet er erg mooi uit.
    Is vast een succes!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kiek, kijk even op mijn blog!
    Groet, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!