donderdag 28 juni 2012

Kalender

Hallo allemaal,

In december 2010 kocht ik een kalender, 
een superhandige kalender. 
Zo een die doorgaat tot ver in 2012. 
Da's heel handig want aan het eind van het jaar 
maak je toch al wat afspraken voor in 2012. 
Andere jaren moesten we die ergens onderaan 
de maand december krabbelen.
Nu kon ik lekker alles opschrijven en................
in januari in de uitverkoop een goedkope kalender scoren! 
Maar euh januari ging voorbij en februari 
ennuh ook maart was zo om!
En toen ik er weer aan dacht 
waren de kalenders nergens meer te krijgen! 
Tja en nu is het juli en krabbel ik weer alles onderaan.
Conclusie: zelfde probleem alleen uitgesteld. 
En wat  nog erger is: schrijf ik in december altijd 
alle verjaardagen over van de kalender, 
dit laatste halfjaar heb ik dat dus niet gedaan 
want  ik zou toch een nieuwe........................

Dus iedereen die ik vergeten ben sorry, sorry, sorry

Ik heb tussendoor maar even heel snel 
wat gekliederd en gekrabbeld
en heb de weken van onze schoolvakantie op 1 vel gemaakt.



Distressinkt, zwarte en witte pen en glimmermist gebruikt.
Ik vind glimmermist prachtig maar geen enkel flesje 
spuit een mooie nevel vandaar de  grotere vlekken.
Beetje overgegoten in een minimister van Ranger 
en dat werkt wel!

O en die verjaardagen van juli/augustus schrijf ik op!

Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Leuk ! ik kijk uit naar zaterdag :-) liefs marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij hoef je helemaal geen kalender meer te kopen. Die je zelf maakt ziet er super uit, en dan kun je het ook nog in de kleuren van het wc interieur maken.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!