maandag 11 juni 2012

Gevonden doosje

Hallo allemaal,

Van dit;


Naar dit:-D



He he die strijk zit erop, 
maar eh................de volgende hangt alweer aan de lijn!


De zolder ligt even stil door allerlei andere activiteiten.

Een voorbeeld: 
een heerlijk etentje met leuke, gezellige mensen 
die we al langere tijd niet gezien hadden.

We wonen niet echt bij elkaar in de buurt 
en 
hebben elkaar 'halverwege' in Breda ontmoet.

Gegeten in de Sinjoor, echt heerlijk, aanrader!

Het eten en het gezelschap maakte de file
(met bijna 3 kwartier vertraging) 
meer dan goed.




 En natuurlijk de pottenbakworkshop,
heel leuk om te doen!
Ik heb helaas geen goede foto's.
Over een paar weken kunnen we het ophalen 
en zal ik goede foto's maken..........


Ook nog een gitaaruitvoering van onze meiden.
Leuk!

Op zolder kwam ik een doosje tegen 
dat ik nog niet heb laten zien.







Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Ha Heeeeeeeeeeerlijk de was mand is leeg. hihi maar nooit voor lang helaas.
    Maar wat een leuk doosje zeg, mooi gedaan.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een berg wasgoed, hoe ben je daar in hemelsnaam doorheen gekomen. Leuk doosje.

      Verwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!