maandag 25 juni 2012

Bloemenslinger

Hallo allemaal,

Kennen jullie deze foto nog?


Geinspireerd door dat project 
(waar ik al langer mee bezig ben maar nog net niet af is)
 heb ik een bloemenslinger gemaakt voor verjaardagen



Gemaakt met een katoenen gepunnikte draad. 
Daar gebruik ik een punnikmolentje voor. 
Geweldig machientje!


Tattered flowers stans van Tim Holtz gebruikt voor het vilt
en vrolijke geel met witte stippen-knopen van de markt.


Bloemen vastgezet met wit katoenen draad. 
De bloemen zijn dubbel dus van alle kanten mooi.

Deze slinger blijft nog wel even hangen.................
 Gezellig al die kleurtjes!


Groetjes kiek

3 opmerkingen:

  1. Dit is echt superleuk Monique....die moet je zeker laten hangen.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat leuk gedaan! ik wist niet dat je vilt zo goed kunt stanzen, ik zal alles moeten knippen en dat is veel werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik word er gewoon helemaal vrolijk van ! marie

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!