woensdag 26 oktober 2011

Kaartje voor Makkie

Hallo allemaal,

Een tijdje terug vroeg Makkie 
(iemand die ik erg bewonder om haar originele ideeen)
om kaarten/kunstwerken voor haar kaartenmolens. 
Klik hier voor dat bericht.

Ik vond dat zo'n leuk project dat ik een kaart  gemaakt heb en inmiddels moet zij die al lang binnen hebben.

 Ook de envelop met stempels versierd. Stempels zijn van Inkadinkado.


Met paars, blauw en donkerrode inkt de achtergrond van de kaart gesponst.
De swirls met blauwe embossingpoeder bewerkt. 
De tekststempel vind ik zo mooi. 
Hij heet Beautiful Words ( hoe toepasselijk) 
en komt bij Almerina Art vandaan en kan je hier vinden. 
Met goudembossingpoeder bewerkt.

 Het hart is van PSX en is in magic fibers afgedrukt. 
Je legt de stempel beinkt op zijn kop. 
Plukje fibers erop, stukje bakpapier 
en dan kort met je strijkijzer  eroverheen. 
Dit kan alleen bij rubber stempels!
Afgewerkt met goud-plakfolie, steentjes en fluweellint.

Ook de binnenkant heeft een mooie tekst. Ik weet niet meer waar ik die vandaan heb en van welk merk.
Ik hoop dat Makkie hem mooi vind en ik ben erg benieuwd naar haar project....................!

Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. Ze zal de kaart vast mooi vinden.
    Ziet er erg apart uit, leuk hoor.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!