zondag 30 oktober 2011

Geldkaart

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart voor mijn achternichtje. Zij is net zo oud als mijn oudste en van jongs af aan kunnen zij het goed  met elkaar vinden. 
Net als haar moeder (mijn nicht dus) en ik dat van jongs af aan hebben. 
Ook wij hebben dezelfde leeftijd.


Een vrolijke kaart voor een pubermeid. 
Beetje stoer door het jeanspapier. 
Ook nog een beetje bling bling toegevoegd.


Op het label kan ik nog wat schrijven en tussen het groene 
papier van het label kan ik wat geld schuiven.  
Ze krijgt  een 'nieuwe' kamer dus daar wil ze nog het 
een en ander voor kopen!


Dit is een deel van de materialen  en gereedschappen 
die ik gebruikt heb.
De kaart is afgewerkt met wat bloemen en bling bling.

Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kiek, Zoals het meestal gaat kwam ik via een ander blog bij jou terecht en dacht ... kom ik ga eens rond kijken. Wat een leuke dingen maakt jou. Die kaarsen heel sfeervol en dan dat zeepdoosje vind ik super leuk gevonden. Dit kaartje is inderdaad stoer en zeer vrolijk van kleur. Mooi ingekleurd en geinige bloemen. Ga kijken of ik volger bij je kan worden. Soms kanik de volgers niet zien. Lastig.
    Gezellige groetjes van Lida
    Ga ook even bij Moniek kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,

    Superleuk kaartje hoor. Heel geschikt voor een puber. Het jeanspapier doet het ook goed.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!