vrijdag 14 oktober 2011

Cadeau voor mijn tante

Hallo allemaal,

Ik ben niet helemaal lekker of beter gezegd helemaal niet.
De zin en puf om iets te maken is even afwezig. Maar ik kan putten uit een redelijke collectie van eerder gemaakte creaties dus vandaag een cadeau wat ik een paar maanden geleden aan mijn tante heb gegeven. Ze werd 75 jaar.

Ik was toen net begonnen met zeepgieten en heb me aardig uitgeleefd. Een aantal potten genaamd skurar bij de ikea gekocht. 
ook al zo'n leuke winkel om ideetjes op te doen!

Deze pot die ik zelf heel erg mooi vind
en je dus ook in mijn eigen huis terugvind! 

heb ik beplakt met een vintage plaatje. 
Het kantlint komt van Scrapfever. 
Papier is van Maja design. 
Lint eromheen.
heel lang over de strik gedaan die wilde maar niet lukken grrrr 

Afgewerkt met rozen van de Wibra.  
Het stukje parelkoord  komt bij de Xenos vandaan



De inhoud bestaat uit een fuchsia handdoek, twee rozenzeepjes, een douchepuff, een vlinderzeepje en een zeepketting met hart.


Ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt en mijn tante.................?
Die was er gelukkig heel blij mee. Zelf iets maken maakt het altijd wat persoonlijker vind ik.

Fijn weekend allemaal
groetjes Kiek

1 opmerking:

Berichtjes maken mij heel blij!