woensdag 25 september 2013

Stampin Up!

Hallo allemaal,

Ken je haar al? 
Zij is sinds kort demonstratrice van Stampin Up!
Mijn vriendin Monique, 
ja inderdaad die van monique-mkdesign.blogspot.nl
kende haar al langer.
En nu ben ik ook al een paar keer bij haar geweest.
Supergezellig elke keer weer. 
En altijd naar huis met iets moois zelfgemaakt.

De eerste keer maakten we een envelopkaart.





De tweede keer 4 kaartjes met verschillende technieken



(die vlindertjes hoorde er eigenlijk niet bij maar eh er gaat af en toe iets mis.........)

En de derde keer maar liefst 2x4 kaarten 8 dus in totaal
flink doorwerken maar ze zijn af!


Er wordt wat afgebakken door sommige deelnemers!

En Caroline heeft altijd een presentje voor iedereen,
kortom zo'n avond is puur genieten.



En natuurlijk heb ik ook al wat gekocht

(ik ben gek op stipjes vooral rood met wit!)



Ik zal zeker nog vaker gaan 
en ..........uh er is nog genoeg dat ik wil moet hebben!



Groetjes Kiek

3 opmerkingen:

  1. mooi ! ik wil wel weer eens een workshopje doen, vooral omdat we zeist gemist hebben :-( liefs marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Monique, wat super gaaf dat je wat reclame voor me hebt gemaakt zeg! Ik wist niet dat je ook een blog had.
    Wat maak je leuke dingen zeg! Tot snel weer op de workshop. Groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!