woensdag 19 juni 2013

Tasje

Hallo allemaal,

Ik sta ineens op 70 volgers, leuk! Welkom. 

Ik kan alleen niet zien wie er als laatste bij is gekomen.................
Maar ik hoop dat mijn blog je inspireert 
al is het de laatste tijd een beetje komkommertijd.
 
Bezig met 'klusjes' aan het huis en voor school. 
Jongste neemt afscheid en dus komt de musical eraan 
(mam kan jij helpen met het decor?)
Ook verzorg ik met 5 andere moeders het afscheid dit jaar. 
Dat betekent cadeau voor school( geheim!), 
vriendenboekje met foto's van 'toen' (4 jaar) en 'nu' (12 jaar)
en de borrel/disco voor de ouders en kinderen na de musical.

Oudste gaat haar repetitieweek in, 
dan volgen nog wat 'leuke'dagen 
 Theater, workshop en sportdag.

En jongste had vandaag een feestje van een vriendin.
We kochten allerlei spulletjes om cupcakes te maken
en laat ik nou toevallig nog een leuk toepasselijk tasje hebben
van een hele tijd terug!



het paste er allemaal net in..............

Geslaagd cadeau heb ik begrepen.

Op naar de volgende verjaardag!


Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. leuk kado Moon ! we moesten maar weer eens afspreken voor een creatieve sessie bij atelier Mol...liefs marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tasje! Echt een feestje om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!