donderdag 8 november 2012

Sinterklaas

Hallo allemaal,

Ja ja nog even en sinterklaas komt weer.............



De spanning is weg, 
mijn kids zijn al 'groot', 
maar de gezelligheid blijft. 
 Lekkere warme chocolademelk, (met slagroom natuurlijk)

schuimpjes, suikergoed,
pepernoten en kruidnootjes, liefst zelfgebakken,
 

En verleden jaar maakte ik er zo een;

 Grappig maar eh geef mij er maar zo een;

Ben gek op chocola!

Al doen wij niet aan surprises 
ze krijgen wel cadeautjes 
en ook die pubermeiden van mij vinden dat leuk 
tja wie niet eigenlijk?

Dus speel ik ook even voor sint;

Hallo daar, ja jij
kom je er even bij?
want wat zullen we nu beleven, 
Kiek die gaat wat weggeven!
Wat dat dan is? 
nou dat is niet mis,
een spel wat ze al vaker speelde
en nooit echt verveelde.
Maar nu kennen ze het wel 
dat leuke sinterklaasspel.
Ben je volger en is het iets voor jou?
reageer dan gauw.
17 november zullen jullie weten
hoe de winnaar zal heten.




Nou laat die reacties maar komen.........
enne nieuwe volgers zijn altijd welkom haha!!!

Dus nog even bij deze Merula welkom, leuk dat je mij wil volgen.

Groetjes Kiek

For everyone who doesn't speak Dutch, 
today's topic is all about a Dutch holiday;
Sinterklaas. 
He comes and give presents at 5 december.
Santa Claus knows him well!!!

8 opmerkingen:

  1. Ja daar wil ik wel aan meedoen. Wij willen dit jaar op de knutselclub ook een Sint spel gaan doen.Maar ik heb nog niet iets gevonden. totdat ik jou blog tegen kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik vind je zeep chocola ook erg gaaf. Groetjes marette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, leuk stukje, Kiek!
    Ik doe graag mee. Op 25 november vieren we sinterklaas met de (grote) familie van manlief en dan is zo'n spel heel erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuk ! zouden de dochters hier graag winnen ! ze spelen graag spelletjes en zijn al helemaal in de ban van de sint ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi ik voel me al helemaal welkom hier!
    en dat doet me veel plezier.
    Ik doe graag met je give away mee,
    hoezee hoezee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag doe ik ook mee met de give away. Wat een leuk spel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn reactie van net wilde volgens mij niet geplaatst worden, daarom nog maar een keertje. Wat een leuk spel zeg! Graag zou ik ook willen mee doen met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er een heel leuk spel uit
    en je hebt er een volger bij :)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!