zaterdag 16 juni 2012

Award

Hallo allemaal,

Ik heb zomaar een award gekregen! 

 De sunshine award van haar.
Ik ben compleet verrast.......................! 
Wat leuk dat iemand mijn blog 
en alles wat ik maak en schrijf zo waardeert.
Bedankt Nicole.

Er horen een paar vragen bij dus hier komen ze;

Wat is je favoriete dier?

Absoluut een kat en dan vooral onze kat! 
Tijgertje hebben we 16 jaar bij ons gehad en hebben we 
helaas verleden jaar september in moeten laten slapen. 
Droppie is een hoogbejaarde dame van 18 en hebben we 
al net zo lang geleden bij de dierenbescherming gehaald.
Ze komt uit een wild nestje. 
Ze was toen erg ziek (niesziekte) 
Daardoor konden ze haar nog tam maken.
Lang gedacht dat ze niet oud zou worden 
omdat haar gezondheid niet best was. 
Nogal astmatisch. 
Eenmaal uit ons vochtige huis weg ging dat helemaal over............!

Een poos geleden zijn er ook gerbils bij ons komen wonen 
eerst 2 toen 1 en inmiddels weer 2 (een nieuwe Pip)
En nee gelukkig heeft Eddie geen kleintjes gekregen.................
Het hele verhaal lees je hier


Wat is je favoriete getal?

Heb ik niet in plaats daarvan dan maar  wat cijfers op een rij;
Geboren op 4 oktober 1968 wat betekent dat ik nu 43 ben.
Heb mijn lief 20 jaar geleden leren kennen,
19 jaar geleden zijn we gaan samenwonen.
3 jaar later zijn we op 23 augustus 1996 getrouwd
waarna op 23  juni 1998 oudste geboren is.
Jongste volgde op 19 maart 2001 
 
Ben mijn hele leven al creatief 
en 
startte 9 maanden geleden dit blog 
en 
heb inmiddels 27 volgers 
en
9967 pageviews.
Wauw bijna 10.000!


Wat is je favoriete non alcoholische drankje?

Net als Nicole liters cola light.
Alcohol drink ik helemaal niet vind ik echt niet lekker.


Facebook of twitter?

Ik ben er zo een die nog zo'n antieke telefoon heeft 
met maar 1 functie namelijk bellen en gebeld worden. 
Oke sms-en kan die ook en ja dat gebruik ik wel.
Al kan ik je vertellen dat het behoorlijk fustrerend is 
als ik na een paar minuten (en vele correcties later)
 eindelijk een berichtje heb verstuurd 
er binnen luttele seconden een reactie volgt!
Dan voel ik me heel oud....................
Ik twitter helemaal niet en op facebook alleen 
in een aparte groep met mijn vriendinnen.
Vind persoonlijk contact veel belangrijker!
Dus ja in de huidige maatschappij  ben ik denk ik ouderwets........

Wat is je passie?

Absoluut het freubelen, creatief bezig zijn.
Maar als er iets met mijn gezin is laat ik alles direct vallen. 
Dus zij staan op nummer 1 !

Krijgen of geven?

Allebei. 
Fijn om iets te geven of te doen zodat iemand heel blij wordt. 
Van iemand iets ontvangen (zoals bijvoorbeeld deze award)
maakt me ook heel blij en geeft energie.

Wat is je favoriete patroon? 

Ik buig deze vraag om naar mijn favoriete knutselmateriaal.
dat zijn mijn stempels, distressinkt en mijn cuttlebug. 

Wat is je favoriete dag van de week? 

 Zondag om lekker uit te slapen en een lang bad te nemen, 
Maandag is voor mij de beste dag om mijn huis 
eens onder handen te nemen
Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag 
omdat ik dan de meeste kans heb om op zolder te freubelen. 
En tja zaterdag ik denk dat dat mijn minst favoriete dag is...........
Vind het niet leuk om op zolder te zijn en de rest beneden.
Er komt die dag meestal weinig uit mijn handen............ 

Wat is je favoriete bloem?

Alle bloemen!  
Maar pioenen vind ik prachtig!
Wat is je favoriete land?

Nederland, dit is mijn thuis.
Met de kinderen (heimwee) zijn we nooit ver geweest.
Tijdens interrail vroeger (lang geleden dus) zoveel moois gezien, 
heb niet echt een favoriet land.

Ik mag de award doorgeven. 
Nu weet ik dat veel bloggers vooral hun werk willen laten zien 
en niet veel over hun persoonlijke leven kwijt willen.
Dat begrijp ik heel goed. 
Ook ik ben continu aan het bedenken 
wat ik wel en niet op mijn blog wil zetten.
Voor diegenen die de vragenlijst liever niet invullen 
en/of 
de award door willen geven, 
prima!

Ik wil jullie met deze award alleen laten weten 
dat ik enorm veel inspiratie van jullie krijg.
Ik geef de award aan (tromgeroffel) 

mijn lieve vriendin
 met wie ik veel samen maak

 Kunstzinnig en veelzijdig

We zijn ongeveer tegelijktijd met een blog begonnen
Prachtige kaarten 
Voor hun 'eenvoudige' stijl die ik prachtig vind.

 Geweldige schrijfstijl en de mooiste projecten.

Haar vintagekaarten, rommelmarktaankopen 
en ingepakt zeep, mooi!

Zij springen er echt uit maar er zijn nog zoveel andere blogs 
waar ik ook heel veel inspiratie van krijg 
sterker nog er komen er elke dag meer bij.
Nu nog meer tijd.....................

Groetjes Kiek

6 opmerkingen:

  1. Hoi Kiek,
    Superlief dat je me een award geeft!
    Ik vind het daarom ook erg lastig om te zeggen dat ik geen awards aanneem....
    Dat is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik vind het zo lastig om die vragen te beantwoorden en nog moeilijker om uit al die fantastische blogs een aantal te kiezen om een award te geven.
    Dus; ik voel me ontzettend vereerd en nogmaals heel erg bedankt maar misschien kun je er iemand anders nog blij mee maken?
    groetjes en een fijn weekend, Mums

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja dat gerbilverhaal.... ik begrijp nu dat ze toch gezellig met 'n tweetjes zijn? Leuk hoor. En wat heb je een werk gemaakt van de antwoorden, super!
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kiek, super bedankt dat je mij ook hebt uitgekozen voor een Award. Ik voel me zeer vereerd. Het is de eerste keer dat ik er eentje krijg. Ik lees het wel eens bij anderen maar heb me er nooit in verdiept. Wat is nu de bedoeling....moet ik nu 5 mensen uitkiezen om hem door te geven en 10 vragen beantwoorden. Moet ik het logo ook nog in mijn site bar zetten of...??
    Ik hoor het graag van je.

    Nogmaals dank en groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Wat ontzettend lief dat je mij een award hebt gegeven! Heel erg bedankt.
    Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er eigenlijk nooit iets mee doe... Ik vind het een hele eer, maar zo moeilijk om dan anderen te kiezen, en ook die vragen..oef.. Ik hoop dat dit niet ondankbaar overkomt, dat is niet de bedoeling hoor.
    Ik kreeg er nog eentje afgelopen week, misschien dat ik er toch iets van op mijn blog zet, weet nog niet, ik ga er nog even over denken.
    In ieder geval heel hartelijk bedankt en nog heel veel blogplezier verder!
    lieve groet,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte proficiat met je award! Leuk om via de vragen iets meer over je te weten te komen. En heel erg bedankt om mij in het rijtje te zetten van je fav blogs! Ik voel me vereerd :) En ik kom hier ook heel graag kijken hoor! Bedankt voor de award!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!