vrijdag 4 mei 2012

Lieve buren

Hallo allemaal,

Mmmm de laatste is nog voor mij, dat is was lekker....................!


Deze slagroomsoesjes zijn waren gebakken door buurman 
die ooit banketbakker was. 

Hij bakte ze eigenlijk voor de schilders, 
die al een poosje bij ons bezig zijn.

De schilders die al om half 8 beginnen, 
die zeggen dat ze bij jou komen maar dan vrolijk 
bij de buren aan de slag gaan 
( voor niets zo vroeg  mijn bed uit want ja vakantie he)

Die als het regent niet komen 
( weer vroeg mijn bed uit want niemand weet van tevoren 
dat het zo hard zou regenen...............)

Die, als ze dan wel beginnen, niets zeggen 
en je bijna een hartverzakking bezorgen 
als je ineens een arm voorbij het badkamerraampje ziet komen.
Het hoofd volgde later.............

Ik was niet de enige die schrok, 
gelukkig stond hij op een steiger en niet op een ladder 
en gelukkig had ik mijn pyjama aan..............nog net.........

Die schilders die eerst voor zijn begonnen 
en een dag later achter waardoor we 2 dagen 
een deur en raam open moesten laten
(Enne zo warm was het niet)

Dikke trui, dik vest  nog brrr.

Weinig kunnen doen want ja die deur stond open he
dan loop je niet even naar boven.
(Tenminste bij ons niet helaas)

Tja ieder voordeel heeft zijn nadeel
Dat nadeel staat hierboven beschreven en dat voordeel;

Prachtig verfwerk!



Even terug naar buurman en de slagroomsoesjes
hij had er veel, heel veel gebakken en dus kregen wij ook!
Bedankt buurman!

Alsjeblieft jullie schaal..........dit keer met cupcake
maar eh hier zou ik geen hap van nemen..............!


Fijn zulke lieve buren.


Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. Wat kun je het toch weer sappig vertellen!
    Voortaan maar de afspraken op papier haha dan kom je ook niet voor verassingen te staan want het lijkt met niet fijn om zulk soort types dan weer wel- dan weer niet- om het huis te hebben!
    Het ziet er wel prachtig uit hoor!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!