maandag 23 april 2012

Op kamp

Hallo allemaal,

Vandaag is jongste op kamp gegaan. 
De school waar ze op zit heeft  alleen maar combinatieklassen 
en dus gaat groep 7/8 twee keer op kamp!



Zonder in verdere details te treden;
enorme overwinning voor jongste, 
ben reuzetrots op haar!

Loop nu een beetje verloren door het huis 
maar heb grote plannen deze week.

Allemaal op het gebied van klussen in huis.
(Tja het huis moet weer een opfrisbeurt hebben)
Nu jongste weg is kan ik even door..........


Groetjes Kiek

3 opmerkingen:

  1. beetje afleiding zou je goed doen ! heb je wilde plannen voor een nieuw interieur ? ben benieuwd ! liefs marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou plannen genoeg maar ja ik woon hier niet alleen he...............!
      Hmmmm in het oude huis heb ik de keukenmuren oranje geverfd toen manlief een paar dagen voor zijn werk weg was. Dat pakte redelijk goed uit.(Na een hele hevige schrikreactie, dat dan weer wel)
      Voorlopig blijft het in mijn hoofd, voor nu gewoon even een aantal muren opfrissen met een laag muurverf.

      Verwijderen
  2. Spannend he Kiek! Onze jongste gaat ever twee weken op kamp. Ook een combi klas, maar zij gaan om het jaar dus hij hoeft maar 1 keer. Maar hij gaat deze zomer ook 2 nachtjes naar voetbalkamp...ben zooooo benieuwd hoe het zal gaan.
    Nou, klus-ze!
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!