dinsdag 6 maart 2012

De pompoms waar het allemaal mee begon

Hallo allemaal,

Met Sint liet ik jullie deze zien en met Kerst deze
Maar het allereerste pompomfiguur dat ik heb 'ontworpen' is deze;


Een lief en makkelijk te maken schaap. 
Volgens hetzelfde principe als het paard van Sint. 
Het enige wat je nodig hebt is wol, chenilledraad en wat vilt. 
O ja en 2x2 cirkels om de pompoms te maken.

Direct daarna kwamen de volgende 3




Ook hiervan hebben mijn vriendin  Monique en ik 
knutselpakketten voor de kinderen gemaakt. 
Binnenkort ga ik weer nieuwe ontwerpen. 
Dus hou dit blog in de gaten!

Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. Ben ook heel benieuwd naar je nieuwe ideetjes!
    En help dan natuurlijk weer mee met het maken van de pakketjes. :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!