zondag 1 april 2012

Zeepcupcake en loempiaatjes

Hallo, allemaal,

Ik ben deze week bezig geweest met zeepslagroom. 
Even een paar keer oefenen 
(en een nieuwe slagroomspuit met grotere spuitmond) 
en de toefen( is dat het meervoud van toef?) zijn gelukt!




Kralen erin en bloemen, 
afwerken met een lintje en een mooie verpakking 
en klaar is het cadeau voor mijn vriendin. 




Gisteren een heerlijk etentje bij haar gehad. 
Ze heeft een paar dagen in de keuken gestaan 
voor een Indische rijsttafel. Smullen!
Wij hebben loempiaatjes gevouwen 
en hadden er zoveel 
dat we ze in een bakje mee naar huis kregen...............



Vanmiddag lekker snacken met het hele gezin!

Groetjes Kiek

5 opmerkingen:

  1. MMMMM erg lekker en leuk. Ik bedoel erg leuk en lekker! Kado was vast een succes. Ziet er gaaf uit.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien die er gezellig uit... daar word je vrolijk van.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kiek,
    dank je wel voor de complimenten, en hartelijk welkom natuurlijk!
    wat zijn je taartjes supersnoezig zeg!!! Ik vind de verpakking ook heel erg mooi gedaan!
    hele fijne week,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien die zeepcupcakes er super uit zeg! Mooi gedaan, Kiek!
    Oh, kijk eens op mijn blog.......?!?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. werkelijk waar helemaal prachtig ! midori vertelde me dat ze een hapje wilde nemen elke keer als ze er naar keek ... liefs marie

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!