maandag 16 april 2012

Geweldig weekend

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer na een heel druk maar geweldig weekend!

Eerst zaterdag een etentje en naar Cirque du Soleil. 
Prachtig om te zien.
En tja zondag................
natuurlijk naar het Artspecially Event in Zeist!

Bij binnenkomst eerst en aantal workshops gedaan 
met dit als resultaat;



Bij de workshops boven was het erg druk,
daar hebben we alleen even gekeken. 
We wilden natuurlijk ook nog langs de standhouders!

En dit is mijn buit;


De stempel van de man en de sneeuwpop
waren cadeautjes bij aankopen.
Altijd leuk al is de mannenstempel niet echt mijn ding.
Rechtsonder het cadeautje wat je altijd van Artspecially zelf krijgt.

Niet alleen ik had een leuke dag,
bij thuiskomst trof ik dit aan;


Ben dus nog
(samen met jongste en vriendin)
een uur aan het opruimen geweest.................................!

Eerst weer de noodzakelijke klusjes en
wie weet kan ik dan aan de slag met mijn aankopen.

Groetjes Kiek


5 opmerkingen:

  1. Hallo! Op mijn blog noflik nifelje rageerde je op het moederdagkadootje: De armband. Ik neem aan dat je kraaltjes genoeg hebt ha, ha dus neem aan dat je wil wten waar je de slang vandaan haalt. Ik heb dezer gehaald bij de dierenwinkel. Ze gebruiken ze bij aquaria. Bij de Karwei heb ik toevallig vanmiddag een roestvrijstalen dunne staaf gehaald. Deze past precies in de buis. Misschien dat ik er nog een drupje lijm met mijn lijmpistool doe. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien had je een hele leuke dag, en tja daar hoort soms een einde zoals op de laatste foto bij.. herkenbaar hoor, van een aantal jaartjes geleden dan hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke dag gehad ! laten we volgend jaar met z'n allen met de auto gaan, dan reserveer ik de datum alvast in m'n agenda. liefs marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Marie wat leuk dat je zo enthousiast bent. Op naar het volgende stempelevent! Wij zijn van de partij hoor..........
      Liefs Kiek (voor jou Moon)

      Verwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!