woensdag 1 februari 2012

Oudpapierophaaldag + pubermeiden = dolle pret

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag werd bij ons het papier opgehaald. 
Dat gebeurt eens in de maand door verschillende verenigingen. 
Aangezien ik mijn hobbykamer aan het opruimen ben 
was ik daar heel blij mee want er is veel in de papierbak beland.

Ik was dan ook niet echt enthousiast toen oudste 
met haar vriendin thuiskwam 
met een enorme stapel opgevouwen kartonnen dozen. 
Daar gingen ze mee knutselen..................

Even een sfeerbeeldje 
(let op kwaliteit is slecht)

 Een enorme taart zou het worden. 
Eentje waar ze uit konden springen!

Jongste knutselde vrolijk mee.

 
En zo was 'tie 'af'!


Tja opruimen is natuurlijk lang zo leuk niet zeker niet als 
de papierwagen net langs is geweest!

En dan krijg je dit.....................

Hmmm volgens mij doen we toch iets fout.....................!


Groetjes Kiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes maken mij heel blij!