zondag 27 november 2011

Werk in uitvoering

Hallo allemaal,

Ben heel druk bezig met van alles. 
Helpen met de surprise van jongste. Hij wordt leuk!
(binnenkort zien jullie het resultaat)

Twee opdrachten
(jippie)

En binnenkort is er bij ons kerstmarkt waar 
mijn vriendin Monique en ik weer aanwezig zullen zijn.
We hebben allerlei kerst- en andere cadeautjes en
ook veel voor kinderen.
We hebben elkaar bijna 10 jaar geleden ontmoet op de
peuterspeelzaal waar we samen op een groep werkten. 
Niet zo gek dus dat we ons ook op kinderen richten in onze knutselactiviteiten.


Dus ook hier ben ik volop voor bezig. 
Helaas heb ik weer zoveel ideëen dat ik een keuze moet maken 
wat ik wel en wat ik niet ga maken.
 De komende twee weken ben ik dus druk, druk, druk!


Alvast een sneakpeak van 1 van mijn opdrachten.



groetjes Kiek

1 opmerking:

Berichtjes maken mij heel blij!