donderdag 17 november 2011

Kinderkunst

Hallo allemaal,

Sssst niet verder vertellen hoor maar ik ben
een beetje aan het spijbelen...........
Ik moet eigenlijk mijn huis verder doen.
Omdat er met al dat geknutsel voor de Fancy fair veel (heel veel) is blijven liggen.


Maar ja als jullie de 'ontplofte' kamer van jongste zouden kunnen zien 
zouden jullie allemaal begrijpen dat ik daar moed 
voor aan het verzamelen ben!
Heel veel moed!


Ik weet het; het zou pedagogisch verantwoord zijn om haar 
zelf haar kamer te laten opruimen..............dat moet ze ook wel 
en daar begint ze ook dapper aan maar op een gegeven moment 
raakt ze het overzicht kwijt en lukt het helemaal niet meer. 
Dus mams maakt een begin en jongste moet daarna verder............
Dan moet mams wel beginnen en niet spijbelen ahum.............!

Maar goed nog even moed verzamelen en in die tijd kan ik 
mooi nog even wat laten zien!

Naast knutselen, stempelen en zeep gieten schilder ik ook graag. 
Deze schilderijen zijn van een tijdje terug.



Diddlina heeft vetertjes van organzalint en een mooie brad bij haar strik. 
De lijst komt bij Ikea vandaan.





Het varkentje heeft een snuit van fimoklei en 
papieren bloemen bij haar oor.


De slak heeft wiebeloogjes, een brad als neus, voelsprietjes met kraaltjes, een vlinder van stof met aslan erachter en allerlei 
papieren bloemetjes in het gras.


De vis en de meeuw zijn van fimoklei gemaakt. 
Voor de 'spijkers' gebruikte ik brads.
Ik heb al een schets voor een nieuwe maar 
nog geen tijd om die te maken.



Even iets over de grootte van de letters van dit bericht. Ik vind het leuk om met kleinere letters een gedachte aan te geven. Als ik dat doe gaat het regelmatig fout. Dan komt de volgende tekst er kleiner onder en krijg ik het met geen mogelijkheid weer normaal. Zo ook nu. Eigenlijk moet het net zo groot staan als de andere berichten maar het is een stuk kleiner. Ik weet niet hoe ik dit kan veranderen. Ik hoop dat jullie het kunnen lezen en anders hoor ik het wel, dan tik ik het wel opnieuw in.


Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk. Zet mijn leesbril wel op om te lezen :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er allemaal leuk uit hoor ennuhh.....voor de kleine lettertjes moet je altijd je best doen ... toch?

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!