vrijdag 31 augustus 2012

De maand september

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden schreef ik al iets 
over mijn hele handige kalender (ahum)
Dat lees je hier.

Inmiddels is het alweer bijna september en ben ik 
aan de slag gegaan met stempels en inkt. 
De basis is een lichtgeel vel cardstock. 


Eigenlijk wilde ik met zonnebloemen aan de gang 
maar kwam onderweg het stempeltje van het hertje tegen. 
Het is dus een herfstige maand geworden......................
nou vandaag klopt dat precies! 
Maar als het goed is wordt het morgen alweer beter. 
Dat moet ook wel want dan hebben we een BBQ 
met een berg vrienden bij een recreatieplas.........................!

Natuurlijk ging niet alles gelijk goed, 
ik begon vrolijk met nummeren bij het begin........!
Zie je die drie vogeltjes op een rij? 
Die kwamen spontaan aangevlogen!
Het wit schijnt er helaas nog doorheen.
Ik gebruikte de picket fench distressmarker.

Al met al een snelle maand september
(klein half uur)

Deze week gaf ik aan mijn vriendin Monique
nog een cadeau voor haar verjaardag.

Een gezellig dagje (work)shoppen bij Doe@ding.



Dat wordt een gezellige dag!


Groetjes Kiek

3 opmerkingen:

  1. Dit ziet er geweldig uit Monique en wat een werk is dat geweest om zo gelijk te stempelen.
    Leuk idee hoor.

    Tip: misschien kun je je woordverificatie uitzetten, ik heb al 4 pogingen gedaan en het is niet te lezen.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De woordverificatie is spontaan weer aangegaan.............! Soms heeft blogger rare fratsen.
    Ik vind het ook niet te lezen hoor en had het daarom altijd uitstaan. Bedankt voor het melden, ik kijk niet dagelijks in mijn instellingen en wist het dus niet.

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er zo mooi uit, is bijna zonde om erop te schrijven...nou ja, in heel net handschrift dan...
    liefs marie

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!