dinsdag 13 december 2011

Superleuke post

Hallo allemaal,

Vandaag lag er een superleuk pakketje in mijn brievenbus!!!
De envelop was al prachtig om te zien. 
Versierd met stempels en het adres op prachtig papier 
en heel mooi geschreven. 
Vanwege dat adres en privacy daar dus even geen foto van.

Uit dat pakketje kwam het superleuke schilderij wat ik 'gewonnen' heb bij Wilmi van bezig en blij


Zo mooi en ook geweldig bij de kerstsfeer.
Sterker nog ik krijg inspiratie om met
het schilderij als uitgangspunt decoraties eromheen te maken!
Tja eerst mijn al weken wachtende klusjes afmaken voordat ik daar aan ga beginnen...................helaas (zucht)

Ook kreeg ik een allerliefst kaartje van haar............


.........met dito tekst.
Maar daar bleef het niet bij...............
..........poezieplaatjes en


supermooie labels!

Zoiets te mogen krijgen daar word ik heel blij van.
Wilmi heel erg bedankt voor al het moois!
Ik ga er van genieten.

Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Wat een bofkont ben je. Ben benieuwd hoe het er in het echt uit ziet :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan hoor! Altijd leuk om iemand blij te maken!
    groetjes en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!