dinsdag 13 september 2011

eerste berichtje

Dit is mijn eerste berichtje. Ik ben alles aan het uitproberen maar snap er nog niet veel van. Soms als er iets gelukt is weet ik niet eens wat ik precies gedaan heb! Het kan dus zijn dat er nog wel eens wat mis gaat. Ik ga gewoon proberen regelmatig iets op dit blog te zetten.
Als eerste een label dat ik gemaakt heb aan een zeepketting voor iemand die gek is op de kleuren rood, knalroze en een beetje oranje. Ook de zeepketting heb ik zelf gemaakt maar die heb ik niet op de foto. Volgende keer zal ik de foto eerst draaien zodat niemand een stijve nek krijgt in een poging het label goed te zien!

3 opmerkingen:

  1. Hey Monique,
    Heel veel succes met je blog :)
    Je eerste post is een mooie tag!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    gefeliciteerd met je blog, ziet er leuk uit. Ik ben ook net begonnen maar heb er veel moeite mee om hem mooi te maken. Ik ben niet zo bijdehand met de pc. Misschien lukt het nog een keer.
    Succes en groetjes, Ellen Gevers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het label ziet er leuk uit Monique.
    Wat leuk dat je ook een blog begonnen bent! Ik wens je er heel veel plezier mee.

    Lieve groet
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!